onsdag 3 juni 2009

Family guy!

Klockan är kvart i nio och jag sitter och kollar på Family guy. Jag har nu fixat så att jag kan se på tv på mitt rum men eftersom att det blåser som bara den ute så är det störningar titt som tätt men jag överlever nog. Klockan nio är det Hide and seek, jag hoppas att blåsten har gett med sig en aning då. Har suttit hemma hela kvällen och bara myst. Läste lite i boken tills mamma kom upp och frågade ifall vi skulle koppla in en antenn till min tv och visst funkade det!

Om en liten stund så ska jag göra mig en kopp te, sedan käka lite glass. Köpte två paket förut så de ska minsann ätas upp. Fast jag sparar ett paket till D när han kommer imorgon igen. Då kommer han nog bli glad om jag gissar rätt. Han gillar glass.

Imorgon så har jag ingenting att göra. Jag ska fråga D om han kan komma hit tidigt. Jag är ju så jävla sjuk och vill gärna ha lite sällskap. Imorgon så ska storasyster till Stockholm med sin klass och då ska hon köpa en tröja åt mig från Gina tricot som jag har kikat på men inte köpt. Så jag passar på när hon ändå ska dit. Tack sizzla!

Dags att gå ner och fixa lite kvällsmackor och te. Puss på röva!

Inga kommentarer: