onsdag 1 juli 2009

Livet leker!


Ja livet leker verkligen! Solen skiner, jag har över tusen spänn i plånkan som annars brukar vara tom, jag ska åka till bästa pojkvännen osv osv. Det är så många saker som jag skulle kunna rabbla upp här! Ringde D natt och fick inget svar. Till slut så ringde han mig tillbaka och sa "Det var tur att du ringde." Jag undrade förstås varför och fick mitt svar kort därefter: "JAG HADE GLÖMT!" Vad i helvete liksom! Han lovade till och med att ringa och sedan så glömmer han mindre än en timma efter. Den där killen behöver a serious memory-makeover!

Hur som! Var nyss nere på stan tillsammans med den bästa mami som finns. Vi gjorde lite bankärenden osv. Idag så blir det ett riktigt flängande överallt! Först så ska jag till BUP för ett sista samtal tillsammans med mamma och pappa, sedan vidare till Vingåker för att kolla inne på Scorett Outlet, sedan vidare till Högsjö och umgås med hjärtat. Förhoppningsvis så blir det bad och mys ikväll! Jag är riktigt sugen på nattbad. Det var flera år sedan jag badade på natten och jag vill att det ska bli av. Jag håller tummarna riktigt hårt, hihi!

Nu ska jag snart äta lite mat och sedan sätta mig med min bok Så länge vi båda andas och vänta på att klockan ska bli tre så att vi kan trippa ner till sjukhuset för det sista samtalet. Hoppas att maten blir klar riktigt snart, jag håller på att dö av hunger!

Inga kommentarer: