torsdag 25 juni 2009

Please call 911.

Jag rekommenderar denna bok starkt!
Så groteskt bra må jag säga.

Har fastnat för en låt som Jesse rekommenderade för ett par veckor sedan. Wyclef feat. Mary J. Blige - 911! Den är så underbar så att mina tårar skulle kunna spruta ut just nu. Jag har precis kommit hemma efter en tripp till affären. Mamma köpte pepsi och hårinpackning till mig. Mitt hår ser ut som en enda stor rishög just nu. Torrt som öknen! Det behöver verkligen återfuktas efter allt mitt hårfärgande som jag har härjat med i två dagar nu. Jag borde faktiskt ta och ge mig snart. Jag kommer ju för fan tappa allt hår!

Ja, så vad har man gjort idag då? Jag har hängt upp lakarn (varav ett Dennis spydde på dagen innan studenten) och även fixat diskmaskinen, lagat köttfärssås och gått ut med hundfan! Ikväll så ska jag bara se på tv och ta det extremt lugnt som alla andra kvällar denna vecka. Det kommer bli skönt när D kommer hem, för då kommer jag hitta på så mycket mer än att bara sitta hemma. Med honom så händer det alltid grejer. Vi brukar alltid dra ut och grilla samt andra roliga aktiviteter. Jag längtar verkligen efter honom! Snart så ska han på Mötley Crüe och jag är faktiskt avis, herregud. Jag vill också se dem! Även fast alla säger att de är skitdåliga nu i sina äldre dagar.. Hur som helst, jag har ju iallafall deras biografi att läsa: The dirt. Den är faktiskt jävligt bra och spännande! Helt i min smak. Jag gillar det där rock 'n roll livet, skulle vilja leva det själv, fast utan alla könssjukdomar, knarkande och knullande hit och dit. Jag har ju faktiskt en pojkvän som jag trivs mycket bra med nu så jag vill inte ha någon annan.

Inga kommentarer: