tisdag 23 juni 2009

Åh underbara soool!


Klockan är snart fyra och solen skiner fortfarande som om klockan vore tolv. Jag har fått rejält med färg, fast det syns dock inte på bilden. Ryggen och benen ser inte likbleka ut och jag har fått en jämn och fin färg över hela kroppen. Jag ser gyllenbrun ut och det gillar jag verkligen. Jag har precis solat lite till och ätit lunch, nudlar, och druckit lättdryck. Jag får inte nog!

Ikväll så kanske jag ska träffa några vänner, men jag är extremt trött just nu så vi får se hur det blir mer framåt kvällskvisten. Idag så gör det ingenting att D är borta, det är nästan skönt att vara ensam och ha lite tid för sig själv. Visst är det tråkigt att inte få höra D's underbara skratt, att känna hur kan kittlar mig på revbenen då jag skrattar fast jag vill gråta, att känna hans varma famn! Allt sådant underskattar jag när det väl händer. När han är borta så har jag lättare för att uppskatta den han är och allt han gör för mig.

Jag funderar på att färga håret idag, lite ljusare. Jag har en liten gnutta av orange färg i håret och den skulle jag vilja få bort så mycket som det går. Med tanke på att jag hade svart hår för bara ett tag sedan så dröjer det innan alla röda pigment i håret försvinner. Så jag tänkte lägga i en lite mörkare blond eller askblond. Det blir säkert bra, om inte annat så får jag färga över det med en ljusbrun färg. Det är sådant som visar sig.

Nu ska jag se på Simpsons, tar en paus från solen eftersom att jag kommer snart bli uttorkad eller sönderbränd. Hihi

Inga kommentarer: