torsdag 18 juni 2009

Underbart som bara den!


Nu är jag ensam, D har åkt hem och vi ses imorgon igen när jag ska hem till honom och sedan vidare till Kullen. Det kommer nog bli en riktigt mysig kväll tillsammans med pojkvännen, Sanna och Jennifer samt massa annat trevligt folk som man kommer träffa när man väl kommer dit. Jag ska samåka till Högsjö tillsammans med Julia, Anna och Henke. Mysigt med lite sällskap i bilen.

Var nere på stan tillsammans med syster, mami och D förut. D köpte några armband och syster handlade kläder. Jag och D var inne på Lindex och jag hittade ett armband som jag tyckte var fint. Vad gjorde inte grabben då, jo han gick och köpte det åt mig. Så jävla söt! Han fick bra många pussar som tack. Jag köpte två armband på KappAhl, bruna och läderinspirerade med små berlocker. Jag behöll ett själv och sen fick D ett av mig. Jag tyckte det var en gullig grej, det betyder att vi tillhör bara varandra eller något sådant sött trams.

Min kväll ska spenderas framför tvn, se Simpsons och Family guy. Ska snart värma en pizza som jag ska gotta i mig. Mums säger jag bara. Nu är det dags att se på nyheterna, det suger men det är pappa som bossar över fjärrkontrollen just nu. Pust.

Inga kommentarer: