tisdag 2 juni 2009

Alldeles för pömsig.

Klockan är elva och jag har precis gått upp. Jag känner för att gå och lägga mig igen men jag har fått den sömn som jag behöver på en natt för att orka med en dag. Jag är fortfarande sjuk, halsen värker och näsan rinner. D ligger fortfarande och sover. Den lilla stackarn är också sjuk. Jag ska se till att han har det bekvämt då han är way sjukare än vad jag är. Jag ska snart mata honom med filmjölk eller något, han måste äta annars spöar jag ner honom. (Han kommer spöa mig först kan jag säga)

Var och handlade nere på stan tillsammans med mamma och D igår. Köpte den tredje Twilightboken Ljudet av ditt hjärta och en skitsöt randig tröja som kommer användas mycket i sommar. Jag läste ut När jag hör din röst igår och idag är det bannemig dags att jag börjar läsa på trean. Jag har sådana otroliga förväntningar på den boken. Tvåan var helt otroligt spännande och underbar, så jag hoppas att trean blir ännu bättre än så. Jag kan inte göra annat än att hålla tummarna. Nu ska jag väcka D och få i honom lite frukost sedan ska jag ta en macka själv. Kommer med mer uppdatering under dagen då solen inte syns och jag lär sitta inne hela dagen. Not cool. Tja!

Inga kommentarer: