torsdag 25 juni 2009

Trött är en underdrift..


Jag är uppe för tidigt för mitt eget bästa. Idag så är jag riktigt sådär pangtrött och skulle kunna lägga mig och sova igen med en gång. Men klockan är snart nio och jag ska till min frisör och göra det som jag nämnde i bloggen igår. Jag har gått fram och tillbaka hela natten och funderat på om jag verkligen ska göra det. Jag vet fortfarande inte! Jag ska dit om 45 minuter och tills dess så måste jag verkligen ha bestämt mig för att jag vill ha så. Det är ju trots allt bara lite hår, det kommer ju växa ut till slut. Även fast jag tänker så, så kan jag ändå inte låta bli att tänka på att det kan bli skitfult, jag kanske blir otroligt missnöjd och bara grinar mig enom en hel vecka. Jag har faktiskt inte en blekaste aning, allt jag vet är att jag måste bestämma mig nu. Dessutom så vill jag det så gärna innerst inne. Jag drömmer om det till och med!

Inatt så var Mötley Crüe på P&L och Dennis hade turen att få se dem. Det är otroligt fubbigt men det kommer säkert fler gånger om dom inte har bestämt sig för att lägga karriären på hyllan som band. Jag hoppas på att de fortsätter. De flesta säger att de är dåliga live såhär i femtioårsåldern men det är sådant man vill ta reda på själv.

Senare idag så ska jag och storasyster åka till Asker för att hjälpa bror och Cia att flytta till en villa. De fick lilla Ebba för ett halvår sedan och med tanke på att den lilla sparveln växer så det knakar så behöver de ett större hus! Jag har aldrig sett huset men det ska bli kul att se hur det ser ut. Jag kommer vara borta hela helgen och lite därtill. På söndagnatt så kommer D hem och då tänkte jag passa på att vara hemma hos honom när han kommer hem! Det ska bli så skönt att få pussa på honom och få hålla om honom igen. Det har gått alltför lång tid nu känns det som.

Jag vet att jag tjatar om hur kär jag är och hur mycket jag tycker om min grabb, men det är något jag måste säga för min egen skull. Jag påminner alltid mig själv om att jag är otroligt lyckligt lottad som har honom. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom nu. Han har fått mig att må hundra gånger bättre än vad jag gjorde innan jag träffade honom. Han är en underbar person och han är så mycket min som han kan bli. Jag älskar honom helt enkelt!

Inga kommentarer: