fredag 12 juni 2009

Det hade kunnat varit värre.

Nu är jag hemma efter att ha spenderat två nätter hemma hos hjärtat i Högsjö. Det har varit riktigt mysigt och det var skönt att umgås med honom, som alltid. Idag så ska jag hjälpa mamma med allt inför studenten, göra potatissallad och sådant. Sedan så ska jag bara läsa min bok, försöka varva ner lite smått. Imorgon så är det ju studenten och då blir det ett riktigt ståhej hemma! Det ska komma släktingar och bekanta som kommer fylla nästan hela vårat hus och jag älskar att vara nära så många människor. Speciellt när det är människor som man verkligen tycker om. Det är himmelriket för mig. Lilla Ebba kommer ju komma hit och jag ska pussa ihjäl det lilla trollet. Fasters lilla baby!

Nu ska jag klämma i mig en macka, vaknade vid elva så jag har inte orkat käka riktigt än. Men nu så!

Inga kommentarer: