onsdag 10 juni 2009

Snygg som aldrig förr.

Jag var uppe med tuppen imorse och klippte mig. Fick bli en enkel frisyr: mycket uppklippt och snelugg. Det kapades inte mycket på längden och det är jag nöjd med. När jag kom hem så gick jag och la mig igen, kände att jag behövde få lite mer sömn! Vaknade upp av att mamma störde, frågade vad vi skulle äta till lunch. Fan vet jag, jag ligger ju och sover. Nu har jag precis käkat potatis och skinka och det la sig fint i min lilla mage! Vid tre någon gång så ska jag till BUP och prata av mig och efter det så ska jag köpa ett par skor som jag har kikat på ganska länge nu. Mina andra tygskor är så slitna och fula så de får vara reservskor.

Både jag och storasyster ska till Högsjö idag. Hon ska dit på maskerad och jag ska dit för att träffa mitt hjärta. Jag skulle tippa på att vi ska dit vid sex ungefär och det känns som att det är ljusår dit. Men väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge. Fast jag tycker nästan det är tvärtom. Nåja, nu ska jag platta håret och sedan lägga på lite smink. Jag vill inte se hur jävlig ut som helst.

Inga kommentarer: