onsdag 24 juni 2009

Snyggt? Ohja!

Nu sitter jag med slingorna i. Det är tjugofem minuter kvar på verkningstiden och sen ska slingorna vara blonda och fina minsann. Efter det så ska jag ha i efterbehandligen såklart, men ska ha hårpackning i efter det och låta det sitta i några timmar så att håret blir "silky smooth" som Zohan. Det kommer säkert bli bra, om inte annat så går det alltid att färga om.

Just nu så ser jag på Family guy, efter det så är det Chaos! En film som jag hoppas är bra som man inte behöver pina sig igenom. Det brukar oftast bara vara gamla skitfilmer på sexan men ibland så är det riktigt bra filmer som t.ex gamla godingar som man kan se om och om igen. Ikväll så ska jag även se första säsongen av Playa del Sol. En riktigt bra serie må jag säga! Nu är det dags att se på miss Marple och sedan ta ut färgen ur håret om en stund. Ciao sålänge!

Inga kommentarer: