onsdag 24 juni 2009

Godkväll!

Klockan är halv sju på kvällen och jag ska snart hjälpa storasyster att blondera håret. Det kommer säkert bli finemang! Efter det så ska jag nog slinga mitt eget hår. Det kommer bli finemang skulle jag tro! Fick tag på D förut och det var riktigt skönt att prata med honom igen. Fast det blev dock inget långt samtal, får hoppas på att jag får tag i honom lite senare ikväll.

Var nere på stan förut och åt glass med syster. Hon köpte sin blondering och jag fyllde på min mobil. Vi åt även en varsin Twister och det var riktigt smaskigt. Det var så himla fint väder så det var otroligt skönt att cykla. Jag brukar annars ogilla att cykla men idag så var det helt okej. Jobbigt nog så går det inte att växla på den där medeltidscykeln så det blir lite tungt! Som tur är så cyklar jag inte speciellt ofta, men det borde jag göra mer. Jag får ingen vidare motion i min vardag, förutom när jag går i huset osv. Sådant grejs!

Nu ska jag väl hjälpa storasyster med sitt hår. Sedan ska jag bara ta det lugnt och dona med mitt hår, som sagt. Jag saknar D mycket nu men jag överlever. Det är inte många dagar kvar nu, iih!

Inga kommentarer: