tisdag 2 juni 2009

Sexig grabb spelar gitarr.


D sitter just nu och spelar på min ostämda gitarr som saknar en sträng. Det låter skit men han verkar tycka att det är roligt iallafall. Har haft en riktig skitdag. Jag blir alltid sur när saker och ting inte blir som jag vill. Sov bra många timmar förut och det var otroligt skönt må jag säga. Nu har jag kollat på film tillsammans med mutter, papper och D. Vi såg på Släkten är värst och den är fan bra. Nu ska jag bara mysa med D, han ber mig att gå ifrån dator för han har tråkigt. Då förstår han hur jag känner det när han spelar Dam, eller Kung. Vad fan det nu är för kortspel han nöter på hela tiden på min laptop.

Jag har inte hunnit börja läsa på Ljudet av ditt hjärta idag. Det får helt enkelt bli av imorgon. Jag somnade ju så skönt när D låg och såg på film förut så jag sov hellre än började läsa på en bok som jag kommer ha glömt ändå pga tröttheten som härjade fritt. Jag och D bunkrade upp med läsk, Pucko och godis förut. Vi ska moffa i oss det och sedan förhoppningsvis gå och lägga oss och mysa lite till. Känner mig lite hängig och trött pga att jag är sjuk men det är bara en förkylning, jag kommer förhoppningsvis överleva. Håll tummarna för mig, okej?

Nu ska jag hoppa på D och pussa ihjäl grabben. He he he.

Inga kommentarer: