torsdag 25 juni 2009

Hiss och diss!

Nu ska jag också börja med "Hiss och diss!" där jag nämner tre saker jag tycker om och tre saker som jag verkligen inte gillar. Sådär, nu kör vi!

Hiss!
  • Solen på sommaren är underbar och det är inget man kan klaga på. Jag älskar känslan av att man är varm i hela kroppen. Man är inte längre vit som en vampyr, utan nu är man gyllenbrun och härlig. Jag önskar att det var sommar året om. Jag kanske borde flytta till Kalifornien?
  • Något jag verkligen tycker om är inte helt otippat för min del: hårfärg! Det är en otroligt stor passion och jag älskar att dona med håret och se de olika skiftningarna och förändringarna. Jag tröttnar lätt på mitt utseende och måste ständigt förändra mig.
  • Mötley Crües biografi har fångat mig totalt. Det var tänkt att jag skulle börja läsa den gudomliga boken för flera månader sedan. Men eftersom att D åkte iväg nu i måndag så har jag passat på att läsa den och jag är fullkomligt förtrollad! Rock, sex och droger är en underdrift när de gäller de där fyra rocklegenderna. Folk bör verkligen läsa den!
Diss!

  • Något jag verkligen hatar är myggbett. Jag har ett i ansiktet som ser ut som en äcklig finne. Folk måste verkligen tycka att jag ser hemsk ut. Men som tur är så kommer den försvinna med tiden. Fast jag har dock bara fått ett myggbett hittills men det kommer nog fler, med den turen jag har.
  • Jag har en hatkärlek för hårfärg. Det sliter sjukt mycket på håret och det är sällan det riktigt blir som man vill. Jag köpte en hårfärg häromdagen i hopp om att det skulle bli ljusare men det blev tvärtom. När jag väl slingade om det ljusare så blev det för ljust och dessutom gult. Nu har jag en askblond/mörkare ljusbrun i och det tänker jag nöja mig med!
  • Svett är nog en utav de värsta sakerna jag vet. Det luktar så illa och sticker i näsan och man skäms alltid för att alla andra kanske känner den äckliga lukten. Förra helgen så hade jag tydligen bett D ta på sig en tröja när vi sov för att han stank så förskräckligt. Själv så minns jag inte att jag bad om det men han gjorde som jag sa. Förjäkla gulligt.

Inga kommentarer: