lördag 6 juni 2009

Helvändning.


D var på bra humör idag så jag ska till Högsjö sedan och umgås med han och hans grabbgäng. Orkar inte ta bussen dit så jag åker bil istället. Jag övertalade mamma och pappa till att ta en liten biltur, a.k.a skjutsa mig. Jag är en riktig övertalerska, har alltid varit och kommer alltid att vara! Sålänge jag har min charm och mitt utseende så kommer jag alltid ha överhanden, ha! ;) Nä, jag skojar bara men jag har alltid varit bra på att charma och vara snäll så jag får som jag vill. Men det är väl inte bu och bä för det? Det är bara en talang jag har.

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Förmodligen något roligt. Det brukar alltid hända något i Högsjö trots att det ligger mitt ute i ingenmansland i stort sätt. Jag håller tummarna för att något händer.

Sa till Zingo förut, min hund, att vi ska ut och åka bil och han blev alldeles till sig. Han har följt efter mig i hela huset ett tag nu och nu ligger han och suckar, väntar på att få åka. Så spännande, tycker han. Jag har aldrig träffat eller ägt en hund som gillar att åka bil lika mycket som Zingo gör. Men han är ju en sort för sig också, en riktig knasboll om du frågar mig. Hihi.

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

a.k.a. bortskämd. ;D