tisdag 9 juni 2009

Ensamt..


.. är inte mysigt! D åkte till Eskilstuna tidigare idag och jag har inget att göra nu på kvällskvisten. Jag kanske åker till affären och investerar en hårfärg eller så. Jag ska ju klippa mig imorgon så det är lika bra att jag färgar håret innan så att jag får bort allt slitna när jag väl ska klippa mig. Hoppas verkligen att det blir bra och att det blir så som jag har tänkt mig. Men jag antar att det är sådant som märks. Jag ska klippa mig halv åtta, vilket är sjukt äckligt tidigt för min del. Antar att jag får lägga mig tidigt ikväll. Ska nog snart gå ner och göra lite varm choklad, se på tv eller läsa min bok som jag snällt lagt åt sidan varje gång jag börjar läsa i den. Det är inte det att den inte är bra, bara det att jag är så lat och inte har orkat läsa. Men ikväll ska det bannemig bli av!

Nu ska jag dra med morsan till affären. Jag hoppas att hon orkar följa med.

Inga kommentarer: