torsdag 18 juni 2009

Snart midsommar!

Japp, snart så är det midsommar och jag längtar verkligen! Jag vill ut och skaka rumpan tillsammans med mina vänner, jag vill bli hemburen pga alkoholruset som kommer härja i min kropp. Jag har egentligen aldrig varit mycket för alkohol men när jag väl dricker så dricker jag knappt. Men det finns de få gånger som jag faktiskt är peppad och vill festa loss tills jag tappar brallsen. Och imorgon ska bli en sådan dag. Det börjar med grillning hemma hos älsklingen, lite förfest därtill och sedan skuter det iväg till Brevens i raketfart. Jag har blivit lovad att jag ska bli buren eller skjuten i en skottkärra. Vi får helt enkelt se hur det kommer gå. Annars så får jag väl cykla eller hemskt nog gå. Det är ungefär 5 km dit, 5 km hem. Så jag kommer gå en mil på en kväll/natt. Fyfan, då kanske man skulle träna idag så att man får upp kondisen en aning.

Inatt så drömde jag att min käresta var otrogen så det bara dammade om det. Själv vet jag att det bara är drömmar och att det inte är så på riktigt. Jag kan lita på min grabb och han kan lita på mig med. Det är så skönt att ha någon som man kan luta huvudet mot och känna att här har jag min trygghet. Precis så känner jag med honom och det känns fullkomligt underbart.

Ser på Tillbaka till Aidensfield just nu. En riktigt rolig serie, lite drama och lite komedi. Snart så kommer D nog hem och då ska jag krama honom tills han tappar luften. Det var så jävla tråkigt att vakna utan honom då han gick upp klockan fem imorse. Jag älskar att vakna upp med honom, det är det absolut bästa jag vet.

Inga kommentarer: