fredag 19 juni 2009

Midsommar!

Idag så är det midsommar för fanken! Jag ska till kullen tillsammans med D och en massa annat roligt och trevligt folk. Vaknade för lite mer än tjugo minuter sedan och jag är rätt sliten. Väntade upp rätt länge innan D ringde mig, klockan var väl halv tre ungefär. Men jag klagar inte. För ikväll så ska jag ut och ha så jävla roligt så det är sjukt. Det kommer nog vara ganska mycket folk dit vi ska och det gillar jag skarpt. Det är bara så jäkla synd att vädret kommer vara pissigt hela helgen men på måndag och tisdag så får universum för sig att det ska bli tokbra väder vilket jag tycker är helt befängt. Det ska ju fan vara fint väder på midsommarhelgen! Fast det är inte direkt ovanligt att det regnar på midsommar, det har ju blivit lite utav en tradition. Nåväl, ikväll så ska jag klä mig varmt. Men jag ska ju dansa med Sanna så jag lär bli varm då, hihi. Dags att sno toaletten några timmar framöver.

Inga kommentarer: