fredag 12 juni 2009

Men piss!

Min fredagskväll suger återigen. Jag har ingen att umgås med, då alla tycks vara för upptagna. Jag trodde att det skulle kunna hända något roligt åtminstone men nu ser det jävligt blekt och tråkigt ut. Det blir ännu en deppkväll då jag bara sitter hemma och mår piss för att jag inte har något att sysselsätta mig med. Jag ska iallafall hjälpa morsan lite. Men som det ser ut nu så är det det enda jag ska göra ikväll och jag blir bara så ledsen av att veta att min kväll kommer bli ensam och ogenomlidlig igen. Men det är bara att bita ihop och försöka göra det bästa av situationen. Inte för att det är speciellt lyckat, men jag lever iallafall. Jag kommer nog kunna hålla hoppet uppe ifall D sover hos mig inatt. Vore sjukt jävla bäst isåfall. Hatar verkligen att sova själv. Jag håller tummarna stenhårt, verkligen.

Inga kommentarer: