tisdag 9 juni 2009

Film utan hjärtat.

Ser på Friday night lights helt ensam just nu. Har precis hällt i mig en stor kopp med varm choklad och det värmde otroligt fint. Tog mig en dusch förut, men höll strålen mot min onda nacke som bara blir värre och värre. Jag brusade upp förut och blev förbannad, mamma tror att mitt nackont kan ha något med det faktum att jag blir spänd och det kan stämma mycket väl.

Ska upp mycket tidigt imorgon, ska till frisören vid halv åtta imorgon och jag är inte van vid att gå upp så tidigt. Jag brukar bara vakna av att D's jävla ringklocka ringer vid klockan fem varje morgon. Fast fullt så illa blir det inte imorgonbitti.

Nu är jag trött och väldigt lättretlig. Kan bero på att jag har så jävlarns ont i nacken och det suger. Nåväl, det går väl över någon gång.

Inga kommentarer: