tisdag 16 juni 2009

Jag borde sova..

Klockan är snart nio och jag har varit uppe sedan klockan sex imorse. Det var egentligen tänkt att jag skulle jobba idag men jag har ett obehagligt lock för örat som gör ont. Jag är så jäkla trött också så jag orkar knappt röra på mig. Jag är förbaskat lat just nu men det går snart över. Nästa vecka då D åker till P&L så kommer jag inte ha något för mig så då kan jag passa på att jobba och få ihop lite pengar. Jag måste sysselsätta mig så mycket som det bara går. Det kommer bli en tuff vecka, då han inte kommer vara här och det kommer verkligen suga.

D ska åka till Nyköping eller Norrköping, något av det, då Oskar ska tatuera sig så då ska D förmodligen följa med som stöd och sällskap. D håller mig uppe idag, jag fick absolut inte gå och lägga mig igen för då kommer jag förmodligen hålla honom vaken ikväll vilket vi båda vet är sant. Så han kör med en stensäker strategi: håller mig uppe så han får sova inatt. Vilket är jävligt smidigt.

Nu ska jag klämma i en film, har så jävla tråkigt.

Inga kommentarer: