måndag 25 maj 2009

Vad ont det gör!

Nu ska jag gnälla över hur ont jag har på hela kroppen. Min hud är sönderbränd och jag har lust att skrika så fort jag rör på mig. Kan fan inte ens ha bh på mig utan får gå runt i min bikinitopp! Då kan ni förstå hur mycket det skaver och smärtar. Gissa om Dennis ska få smörja in mig ikväll! Hur som helst, jag har precis ätit lite mat tillsammans med Dennis och Oskar. Det var riktigt mysigt faktiskt. Vi satt ute och de är fortfarande kvar där. Jag tyckte det vart kallt så jag gick in. Jag tänkte att jag skulle uppdatera lite här. Jag måste underhålla mina få läsare. Morgondagen blir lugn för mig, men samtidigt stressig. Jag ska till skolan och går ända till kvart i fyra vilket jag hatar. Sedan ska jag hem, sova och umgås med D och sola om vädret tillåter det. Inte för att jag behöver sola nu, men att bara sitta ute och glassa gör ju inget om man är försiktig med huden som man redan skadat.

Nu ska jag nog gå ner för att göra grabbarna sällskap. Det är ingen som är tillräckligt social på msn så jag får gå in senare helt enkelt. Hoppas att alla har en bra måndagskväll. Kisses!

Inga kommentarer: