fredag 15 maj 2009

Frusen om rumpan!

Sitter och fryser som ett litet barn! Var i sjukhusparken tillsammans med Dennis. Hans vän Bella fyllde arton så det var fullt ös där när jag kom dit. Det var härligt att träffa lite nya människor och jag ångrar inte att jag gick ut! Det var tur att Dennis övertalade mig. Ehue! När jag kom hem så käkade jag banan, drack cola och åt lite godis. Såg på film tillsammans med mamma och syster, men jag kom hem lagom när de hade kollat på halva. Funderar på att lägga mig i sängen men då kommer jag bara somna som en liten gris! Jag ska förmodligen följa med Dennis hem till Högsjö. Kanske tar bussen som går halv två nu inatt. Jag älskar att somna i hans famn och det är inte roligt att somna utan honom. Men vi får se hur det blir! Han kanske ska iväg imorgon till Örebro och partaja. Synd bara att jag aldrig kan följa med på sådant, jag passar inte in bland han och hans vänner och det är lite tråkigt. Jag skulle väldigt gärna passa in men det kanske beror på att jag inte har samma musiksmak eller klädstil, vad vet jag? Men jag tänker inte ändra på den jag är, så det får helt enkelt vara. Snart måste jag ringa och gorma på min grabb, klockan är snart halv ett och om en timma så går bussen. Måste få veta om jag ska följa med eller om jag ska lägga mig i min stora och underbara säng. Men jag kan sova vart fan som helst, bara mitt hjärta är där. Får helt enkelt ringa och tjata på honom lite mer snart. Suck!

Inga kommentarer: