söndag 10 maj 2009

Pizza med min älskade.

En snygg glamrockare käkar pizza.

Klockan är lite över nio på kvällen och det börjar bli mörkt ute. Har precis kommit in! Jag och älskling gick till Kings och käkade lite pizza. Han fick i sig hela medans jag lämnade en liten bit. När jag väl är full i magen så får jag verkligen inte i mig mer! Känns dock otroligt skönt att Dennis är här. Imorgon så ska han börja jobba och han ska vara hos mig tills på onsdag. Det känns skönt att vara hemma också, men att han är här med mig. Jag älskar känslan att veta att jag kommer komma hem till mitt hus och veta att älskling är här när jag kommer hem.

Jag har spenderat hela helgen tillsammans med älskling. I fredags så umgicks jag med Jennifer en stund men fick en grotesk jävla huvudvärk som inte ville ge med sig så jag la mig i Dennis säng och kollade på Loser. Somnade som en jävla stock men ungefär klockan två-tre på natten så vaknade jag av att D och Ozi satt och käkade kräm så jävla högljuddt! Jag blev förbannad som ett as men det blev bättre när baby la sig bredvid mig och höll om mig så underbart så jag somnade som en liten gris igen. Vi vaknade upp, jag kollade lite på tv och D umgicks med Oskar en stund. Sedan lagade jag mat, det blev kasslersås tillsammans med potatiskroketter.

Jag och älskling somnade gott bredvid varandra igårkväll. Känns otroligt skönt att somna med hans armar om mig. Trygghet kallas det visst. Och idag vaknade vi relativt tidigt och vi har inte gjort någonting speciellt egentligen. Jag satt vid datorn en stund medans älskling repade tillsammans med Marcus. Sedan kom mamma och hämtade oss, vi åkte till Willys och köpte godis som vi ska gotta på ikväll innan vi lägger oss. Vi ska se på film och kramas järnet!

Imorgon så är det verkligen skolan som gäller och jag måste säga att jag saknar alla där och vill tillbaka nu med en gång. Men då måste jag lägga mig tidigt ikväll så att jag kommer upp tidigt nog imorgon så jag kan göra mig iordning. Jag måste ju vara snygg när jag ska göra återentré i skolan igen! Jag saknar alla där så otroligt mycket och det är många klasskamrater som jag inte träffat på över en månad. Det känns fan träligt. Men imorgon så ska jag alltså dit och krama ihjäl alla! Men nu ska jag vänta på att älskling kommer in igen. Püss!

Inga kommentarer: