fredag 15 maj 2009

Lite nytt!

Nivea Ideal finish puder 95 :- Åhléns
Max factor 2000 calorie 90 :- Åhléns
Nätstrumpbyxor 79 :- från Åhléns.

Nyligen hemkommen från centrum där jag köpte en mascara, puder och ett par porriga nätstrumpbyxor. Ska till Julita ikväll och jag har ingen aning om vad fanken jag ska ha på mig. Men det ordnar sig nog. Efter vi har varit Julita så hämtar världens snällaste mamma upp oss och vi tar nattbussen från Katrineholm till Vingåker, där världens snällaste mamma nummer två, Pernilla, hämtar upp oss så att vi kan sussa i Högsjö! De jag ska umgås med ikväll är Dennis, Marcus, Ylva och Jessica. Det ska bli roligt att komma ut och hitta på lite annat än att bara sitta hemma på fredagskvällen. Sådana kvällar kan vara sköna men nu vill jag ut och partaja. Blir nog inte mycket dricka för min del, jag ska ta det så lugnt som det bara går! Snart ska jag hoppa in i duschen och skrubba mig ordentligt, jag luktar! Innan dess ska jag bara slappa och ladda inför kvällen!

Inga kommentarer: