torsdag 21 maj 2009

En fin födelsedag, änsålänge!



Nu är jag helt ensam. Bror med familj har precis åkt hem, Dennis likaså. Jag har väldigt tråkigt och har ingen att umgås med ikväll och det suger må jag säga. Är det ingen som har lust att komma och gratta mig? Det vore gulligt. Sällskap uppskattas alltid må jag säga.

Av bror, Cia och Ebba fick jag 500 kr samt ett jättefint foto på Ebba som togs för två månader sen. En riktig charmunge faktiskt! Jag är glad att jag är faster, jag är så stolt över det lilla liv som har förgyllt allt så väldans. Nu när jag är ensam så kanske jag skulle hugga in på boken som jag fick av Dennis. Nu när jag har fått första boken så måste jag köpa första och resten av serien. Jag vill läsa ut den andra innan filmer kommer iallafall, men det kommer jag säkert lyckas med. Jag är helt förälskad i den historian som Stephanie Meyer har knåpat ihop på ett så underbart vis. Jag är som förtrollad.

Imorgon så blir det fest hemma hos mig och det ska bli sjukt roligt. Det har varit mycket fram och tillbaka gällande det, men nu har jag alltså bestämt mig. Jag hoppas att det kommer så många som möjligt, vore sjukt roligt. Jag håller tummarna!

Inga kommentarer: