fredag 8 maj 2009

Hemma ikväll?

Jag är hemma efter att ha varit i Högsjö några dagar. Det var skönt att få vara hemifrån, som jag alltid är när jag tycker livet blir piss. Jag kanske åker tillbaka dit ikväll ifall jag inte får ett skit att göra här hemma i Katrineholm. Det blir lätt så att jag sätter mig framför datorn, slappar och sedan går och lägger mig. Så blir det oftast när jag är hemma och inte har någon hos mig. Vore jävligt mysigt ifall Dennis kunde komma hit men eftersom att han ska bo hos mig tre dagar i veckan nu, med början på måndag så är det bra om han är hemma i helgen och umgås med sina vänner osv. Ska bli så skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla underbara personer som finns där. Det är så tråkigt att sitta hemma själv och inte göra något. Tillbaka till allt plugg och slit!

Dags att äta mat snart, sedan ner på stan och sedan handla mat. Gottans. Püss!

Inga kommentarer: