onsdag 6 maj 2009

Skönt att försvinna för ett tag.


Sitter i Högsjö nu och kollar på Gilmore girls medans jag sitter med min laptop i knät. Dennis är i rummet bredvid och spelar något förbannat spel som tydligen är skitroligt att spela. Jag tvekar starkt på det! Jag kom hit imorse och jag ångrar inte att jag åkte hit. Kan verkligen inte vara hemma nu då det bara är bråk och sådant. Då är jag hellre här och myser med min älskling till skiten där hemma har löst sig. Orkar ta mig fan inte med sådant nu. Nu ska jag bara fokusera på mig själv och vad jag behöver och vad jag ska göra för att jag ska må bra snart.

Snart måste jag plugga in datorfan i eluttaget då mitt batteri kommer faila vilken sekund som helst. Men jag får blogga klart och sedan plugga in den, låta den stå ett tag och sedan sätta mig här i sängen igen! Jag tycker det känns en gnutta ensamt att sitta här själv men att Dennsi sitter i rummet bredvid gör att jag känner mig trygg ändå. Fast det är ju meningen att han ska ligga bredvid mig och gulla som vi alltid gör annars. Men jag ska låta honom kåta sig med sitt förbannade spel, så får jag lite tid för mig själv att slappna av ett tag. Det behövs!

Inga kommentarer: