tisdag 19 maj 2009

Hemmamys ikväll.

Jag har precis plattat håret i cirka tjugo minuter. Tar mig aldrig tid att platta igenom hela utan plattar bara det ytliga, men nu drog jag igenom allt så nu ser det jättefint och lent ut. Har smörjt in ansiktet och jag är len som en barnrumpa! Jag har aldrig haft dålig hy utan har alltid tvättat ansiktet och smörjt in direkt efter. Använde ögoncremé ett tag men sedan tröttnade jag på det och orkade inte ha en massa olika cremér till olika delar av ansiktet så nu använder jag bara en cremé och det fungerar bra må jag säga. Ända sen jag kom in i tonåren så har jag haft små utbrott av finnar men ingenting enormt. Det var väl då man inte skötte om sin hy som man såg lite jäklig ut. Men nu när jag har blivit äldre så har finnarna gett med sig. Ingen i familjen har haft enormt mycket utbrott, så jag antar att jag har bra gener.

Om ett tag så ska jag nog ner till centrum och möta upp pojkvännen som kommer med bussen fem i nio. Jag har saknat honom hela dagen efter att vi släppte av honom vid bussen lagom vid ett! Ringt minst hundra gånger och skickat tiotals sms! Fan, jag är en riktig stalker till flickvän. Får allt ta att ändra på mig. Men D är den enda som kan underhålla mig tillräckligt mycket. Igår så låg han och kittlade mig tills jag halvdog och skrattade lungorna ur mig. Till slut skrattade jag bara för att han skratta åt mig, eller åt mitt skratt för att vara exakt. Han retar mig alltid för det. Kul att han tycker det är underhållande åtminstone! Nu ska jag smörja in resten av kroppen och bädda iordning sängen litegranna. Jag måste ha något att göra tills jag ska möta D.

Inga kommentarer: