måndag 25 maj 2009

Kräftan Karolina.


Ja jag är någorlunda röd och lite öm just nu. Satt ute i bra många timmar förut. Jag läste min bok När jag hör din röst och till slut såg jag ut som just en kräfta. Det syns på mig direkt så fort jag har fått lite färg eftersom att jag inte har pigment på min vänstra arm och då får jag små prickar så fort jag blir lite brunbränd. Visst är det lite fult men det är ingenting jag lider över direkt. Jag har haft såhär sedan jag var liten så jag har levt med det och jag klagar inte. Jag är väldigt röd på bröstet. Bilden tog dock precis efter jag hade solat, nu är jag inte lika röd utan mer rödbrun. Imorgon så kommer det nog vara brunare vilket är tur det. Jag tänker inte gå runt ut se ut som en kräfta, nej tack!

Idag så ska jag umgås med älskling och kanske Oskar. Tommie ska även komma förbi med mina pengar sedan och jag hoppas att jag är hemma då så jag får träffa honom. Oskar ville ut på äventyr så vi får se vart det bär av. Jag kanske stannar hemma. Vi får helt enkelt se vad som händer. Nu ska jag gulla med hjärtat och bära ner honom till duschen. Han luktar nämligen. Han ligger och sover just nu så önska mig lycka till!

Inga kommentarer: