fredag 22 maj 2009

Ganska bra kväll.


Har haft en mycket bra kväll men nu är jag bara trött. Har inte druckit på hela kvällen, kände att jag ville vara nykter när jag ska ha en massa folk här men kvällen blev bra utan alkohol. Dennis och Jennifer åkte precis hem, kände att det var skönast att få sova ensam men jag hade inte sagt nej om D hade velat sova här. Det kom otroligt mycket folk ikväll, för många helt ärligt. Folk som jag inte hade bjudit för fem öre. Kändes piss att slänga ut vissa, men det var det som behövdes göra. Till slut så slängde mina föräldrar ut resten men helt ärligt så var jag trött som satan. Låg och kollade på film med D, Jennifer och Marcus samt någon annan kille som låg däckad i min säng. Var mycket mysigt och ett bra avslut på en bra kväll.

Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på Man on fire och dricka pepsi samt äta Aladdin. Ska bli skönt att få slappna av litegrann efter en hård kväll. Tack alla, som kom och gjorde min kväll bra. Love you all!

Inga kommentarer: