onsdag 20 maj 2009

Supersugen och älskling.

Nu har jag gjort marknadskarameller och har delat på en stor pizza med D. Vi satte på filmen "Supersugen" för en liten stund sen och ägnar oss åt den för ett litet tag. Eller jag sitter vid laptopen och D kollar på filmen. Han äter godis och rapar med jämna mellanrum! Gullig grabb det där! Han är bra på alla sätt och vis, gör mig alltid glad fast jag kan vara på världens mest groteska humör. Han tycker tydligen om allt med mig förutom mitt heta temperament och jag kan inte direkt klandra stackaren. Han får hela tiden stå ut med mina utbrott och skitsnack!

Imorgon så kommer min bror, min brorsdotter och hans sambo Cecilia till mig och fikar! Som tur är så är det röd dag imorgon så de kunde komma till mig på min självaste födelsedag och det har inte hänt på många år. Det brukar alltid bli helgen efter och sådant. Men det ska bli skönt att få träffa dem och bli firad på min riktiga födelsedag. Jag kommer bara få presenter av D imorgon eftersom att jag har önskat mig pengar av alla andra. Jag hoppas att han har köpt något riktigt fint men det tvekar jag inte på. Jag längtar tills jag får öppna dem imorgon! Han frågade om jag ville ha en present idag och en imorgon, men jag valde att öppna båda imorgon då det blir mest spännande så. Jag gillar presenter, det bubblar i hela mig när jag får ta bort det fina pappret! Förhoppningsvis så är det alltid något fint i paketet och det kommer det definitivt vara imorgon. D känner mig så pass bra och jag har sagt vad jag önskar mig. Han hade nog det i åtanke när han handlade.

Jag vet inte hur min helg blir. Jag vill så gärna ha ett litet minipartaj på fredag men jag vet inte alls hur det ser ut nu. Jag vill klä upp mig, fixa håret och ha snyggt smink! Jag vill inte vara osminkad och jävlig hela tiden, då känner jag mig bara ful. Jag vill att folk ska tycka när jag är snygg och jag är snyggast när jag har gjort mig iordning om jag får säga det själv.

Det jag har önskat mig för imorgon är
  • Pengar
  • Leopardstrumpbyxor
  • Andra Twilightboken
Hoppas stenhårt på pengar åtminstone och det kommer jag nog få av mina föräldrar samt bror för det är det enda jag har önskat mig. Jag ser fram emot morgondagen och det ska bli så kul att träffa min lilla Ebba. Hon är minsann fasters lilla stolthet. Det känns underbart att vara faster vid bara sexton (snart sjutton) års ålder. Jag gillar det verkligen.


Inga kommentarer: