söndag 31 maj 2009

En mysig dag!


Jag har haft det riktigt fint idag. Vaknade upp i Högsjö, vi handlade på Konsum och sedan gick vi hem och packade grejer och gjorde oss redo för beachen. Dennis, Erhan och Oskar badade medans jag och Jennifer satt och lökade som bara den. Jag hade ingen lust att bada, det får bli någon annan varm sommardag. Imorgon så blir det faktiskt den första juni, vilket är otroligt skönt! Jag kommer njuta av sommaren som komma skall. När vi kom hem igen så åt vi mat tillsammans med Familjen Strand + D's mormor och morfar. Mycket god mat och mycket prat, det gillar vi verkligen.

Hade det trevligt igår också. Umgicks med Jennifer, Sanna och Micke. Vi åkte mellan Vingåker, Högsjö och Viala hela kvällen. Kom hem sent som fan men jag somnade gott bredvid Dennis iallafall. Nu har vi precis varit iväg och handlat. Marabou, pepsi och lite annat gott. Vi ska bara mysa ikväll och så är det med det. Nu ska jag serva min pojkvän. Puss

Inga kommentarer: