onsdag 20 maj 2009

Uttråkad till döds!

Jag har tråkigt. D åkte precis iväg tillsammans med Ozi, de skulle handla nere på stan. D skulle köpa presenter till mig och om han känner mig rätt så köper han även rätt grejer! Men det skulle jag nog tro att han gör. Så fort mamma har jobbat klart med pappersarbetet och duschat så ska vi bege oss till Willys för att handla viktiga saker såsom kakor, grädde och sådant man behöver för att få en lyckad födelsedag liksom. Vi ska göra tårtbottnen idag och klämma på resten av tårthelvetet imorgon. Jag ska göra marknadskarameller idag. Det vattnas i munnen på mig så fort jag nämner dem eller tänker på dem, så sugen är jag just nu. Jag får tjyväta lite ikväll, vi ska ju faktiskt ha dom imorgon då jag fyller år!

Jag måste till Lindex sen för att köpa dom där jävla byxorna som jag har drömt om hela dagen! Det fanns bara en 36a kvar när jag kollade igår och jag är rädd att någon redan har haffat dom. Då tar jag livet av mig och hänger mig illa kvickt, för jag vill verkligen ha dem. De satt ju som himlen på mig! Om de inte finns kvar så blir jag säkert ledsen tills jag hittar ett annat snyggt plagg att köpa. Det brukar oftast bli så. Om jag inte köper dem heller så kan jag iallafall vara stolt över att jag sparar mina pengar! Jag hoppas att jag får lite kosing i födelsedagspresent eftersom att jag inte har önskat mig något annat. Hoppas hoppas hoppas!

Inga kommentarer: