tisdag 19 maj 2009

Fyfan för regn!

Det regnar ute och jag känner mig extremt hatisk. Jag vill ju ha solsken och solbränna för fanken! Usch alltså. Har spenderat förmiddagen tillsammans med pojkvännen och när vi hade lämnat honom nere på stan så åkte vi till BUP och hade samtal med en jättebra psykolog som jag verkligen tyckte om. Det ska bli ett sant nöje att få träffa henne igen! Ska dit om en vecka igen. Ska straxt åka och handla med mamma och syster. Det är jag som står för matlagningen ikväll och resten av familjen ska fan äta min mat. Klyftpotatis och kycklingfilé! Jag är ju duktig på matlagning, om jag får säga det själv. Pannkakor är jag dock inte bra på. Blir bara förbannad när jag inte kan vända de små jävlarna. Sist jag gjorde pannkakor så åkte tre ner i soptunnan direkt. Men jag är mer på hemmaplan med kyckling må jag säga. Jag ska nog även köpa en tröja som jag såg nere på KappAhl igår men jag har inte bestämt mig ännu. Om inte annat så väntar jag tills imorgon eller någon annan dag.

Nu ska jag sluta skriva, har inget mer att meddela. Blir mer uppdatering ikväll!

Inga kommentarer: