fredag 22 maj 2009

Partysugen som få.

Klockan är fem i elva på förmiddagen och jag är uppe med tuppen. Gick upp för över en timma sedan. Jag är så taggad som man möjligvis kan bli. Ikväll så ska jag ha fest och det ska bli riktigt roligt må jag säga. Nog för att jag känner mig lite taskig mot mamma och pappa som snällt får lämna huset i mitt våld. Haha. Fullt så illa blir det nog inte, jag ska hålla mig hyfsat borta från drickan och hålla koll på mina gäster. Det ska bli kul att det kommer lite folk. Förhoppningsvis så kommer det tillräckligt många för att det ska bli ös men det tippar jag på. Jag har bjudit nästan alla jag känner, men alla dom kommer ju inte såklart. Men hur som helst så ska det bli riktigt roligt. Nu ska jag bara vänta på att dagen ska gå lite fortare så att kvällen kommer. Innan allt kommer bli kaos och stressigt så ska jag ner på stan, köpa shampoo och lite snygga kläder kanske. Jag är ju rik nu när jag fick pengar i födelsedagspresent. Hittar nog något snyggt!

Nu ska jag städa iordning lite så det ser fint ut. Iih!

Inga kommentarer: