onsdag 13 maj 2009

Fyhelvetes balle!

Nu är jag hemma efter en hel dags flängande. Var på stan i två timmar tidigare idag och letade efter något fint att köpa: klädesplagg, smycken m.m men jag hittade fan inte ett skit! Så jag gick runt i två timmar i onödan. Var riktigt nödig, trött och hade ont i benen så det bara skrek om det. Det är fan riktigt påfrestande att bara gå i affärer i några timmar! Efter det så kom jag hem, väckte hjärtat och vi stack iväg till Sköldinge. Han lärde sig att såga med en röjsåg vilket behövs när han ska jobba järnet sen. Jag satt och kollade på vilket var otroligt underhållande. Sedan åkte vi och handlade på Willys, jag köpte godsaker för över hundralappen. Nåväl, vill man ha det lite extra mys med sötnosen innan han åker hem imorgon efter jag har kommit hem från skolan så är det värt den där hundralappen som man bara köpt skit för!

Nu kollar D på film och jag skriver här. Ska snart käka pyttipanna och sedan se på film hela kvällen lång. Ska bli mysigt, sedan får jag inte träffa hjärtat igen förrens på söndag. Fan vilket helvete jag har det! Fast han är ju min i veckorna iallafall. Älskar den där grabben alltså, kyss pårejj!

Inga kommentarer: