onsdag 20 maj 2009

Äntligen så har jag bestämt mig.

Jag har haft rejäl beslutsångest de senaste två dagarna. Jag har inte haft någon aning om hur min förbannade banner ska se ut men nu har jag bestämt mig. Det här får bli mitt slutgiltiga val tills jag tröttnar och vill ha en ny och jag hoppas det dröjer. Jag vill att de som läser ska intressera sig av min blogg och ska tycka den är snygg så mina ögon får göra det hela lite finare.

D ligger och gullar i min säng nu och jag funderar på om jag ska göra honom sällskap! Vi var ju iväg till Lindex förut och det var så typiskt att byxorna jag vill ha inte fanns kvar längre. Inte i min storlek åtminstone, jag drar 36 inte 40! Istället för att köpa byxor så köpte jag 4½ liter Pepsi, en baotastor Pan pizza och Kinderchoklad. Jag köpte säkert något mer men ingenting jag kommer på just nu. Så jag och D ska fetta oss ordentligt ikväll och det gillas definitivt! Nu ska han få en puss så uppdatering kommer senare. Hei!

Inga kommentarer: