tisdag 5 maj 2009

Dags för förändring.


Idag så ska jag färga håret ljusare igen. Det var ett misstag att färga håret mörkt eftersom att jag trivs bra i ljust. Det blir inte fullt så ljusbrunt som jag hade förut, nu ska jag först avfärga/blondera och sedan lägga in en ljusare mörkbrun med lite röda inslag, kanske? Vi får se hur det blir när jag handlar hårfärg sen. Det kommer dock slita ganska mycket på mitt hår men jag får se till att ha inpackning och sådant lite oftare. Det är så himla bra för håret!

Jag är ju hemma igen och min dag har spenderats hemma, i sängen då jag sov som en liten gris. Blev väckt när syster kom in i rummet, somnade om och vaknade sedan. Sov hos D inatt och nu kommer det inte bli övernattning på ett tag. Nu måste jag fan sköta skolan bättre. Även fast jag inte mår bra för fem öre så får jag dåligt samvete. Fanken liksom! Jag som vill ha MVG i varje ämne. Men nu ska jag skärpa mig, på riktigt. Det blir bättre sen nästa vecka då D kommer bo hos mig tre dagar i veckan eftersom att han ska jobba med mina föräldrar. Kommer kännas skitbra tror jag! Nu ska jag nog dra iväg och handla den där hårfärgen. Püss!

Inga kommentarer: