tisdag 26 maj 2009

Ännu mer gnäll.

Det känns som att jag ska gnälla tills jag dör. Det var ett dygn sedan jag solade så hårt och jag har ännu ondare nu. Jag smörjer in mig stup i kvarten men ingenting tycks hjälpa. Jag sov så illa inatt eftersom jag låg och kved och gnällde, "det sviiiiiiiiider!" Hur som helst så har jag precis duschat och klätt på mig. Tommie kom förbi med lite pengar och vi stod och pratade ett tag. Då såg jag ut som skit: håret åt alla hår pga hårfönen. Han tycktes inte bry sig om hur ful jag var och det är jag glad för. Idag ska jag inte göra ett piss, bara ligga och klaga på hur ont jag faktiskt har. Jag trodde inte att det skulle göra såhär ont när jag satte mig ute igår, i hopp om att jag skulle få lite färg. Nu ångrar jag mig hårt och har lust att dö faktiskt!

Jag hoppas att min älskling kommer hem snart. Jag är ensam och jag måste ha någon att busa och skratta med idag, det behövs verkligen. Han ska få smörja in mig sen också, jag kan knappt röra mig utan att det svider till och ögonen tåras. Fy fan för att sola säger jag bara. När man ska sola så ska det helst inte var sol ute, egentligen. Då riskerar man inte att bränna sig. Vissa personer är så pass smarta så att de tar på solskydd innan de ger sig ut i det ljusa. Men inte jag, inte. Jag är så pass osmart som man kan bli.. Fan!

Nu ska jag sluta vara en sådan stor gnällspik och lägga mig i min säng, äta upp mitt godis och läsa min bok. Måste förtränga den förbannade smärtan. Tja!

Inga kommentarer: