tisdag 5 maj 2009

Bli någon skillnad då, ååh!

Sitter med avfärgning nummer två i just nu. Hårbottnen är änsålänge pissblond och resten av håret har en orange ton. Men när det här har suttit i så drar jag nog i den ljusbruna färgen. Tror dock inte att det blir så ljusbrunt som jag vill, utan mer brunt med oranga skiftningar och det vill jag ta mig fan inte ha! Försöker övertala mamma att åka och köpa en till avfärgning till mig, jag känner mig förjävlig faktiskt. Men jag vill inte se ut som en morot när jag äntligen ska tillbaka till skolan imorgon. Mamma är alltid snäll, förhoppningsvis så gör hon den lilla tjänsten för mig. I stundens hetta så ångrar jag faktiskt att jag färgar håret ljusare men jag är så trött på att ha svart hår. Det är alltid roligt att ha en annan färg. Jag vill ha en färg som ligger närmre min naturliga färg som är ljusbrunt. Vilket jävla dilemma det här är. Om det blir skitdåligt så får jag köpa en mörk färg och lägga i det. Fan i havet, jag vill ju ha ljust hår! Grr! Morr!

Püss!

Inga kommentarer: