lördag 30 maj 2009

Rolig jävla kväll.


Det var riktigt skoj i Högsjö igår. Jag fick med mig Julia som tur var och vi satte oss på bussen och när vi kom fram så möttes vi av en hel bunt festglada människor. Det bar iväg till badstranden och sedan en bit in i skogen där vi satte oss och grillade, snackade skit och drack gott. Det blev dock lite mycket för min del då jag var lagom jättetrött när vi skulle gå hem sen. Jag somnade extremt gott i sällskap av Dennis, Julia och Tommie. D fick slå sina stora och mysiga armar om mig så jag fick lite värme, lagom när vi kom hem så var jag i temperatur med en isbit. Inte så fruktansvärt lyckat.

När klockan var framåt halv sex på morgonen så fick D gå och göra saft och langa mig en alvedon. Jag mådde så fruktansvärt dåligt. Men efter lite mer sömn så var jag good to go. Vi begav oss till pizzerian, satte oss ute i solen med våra gudomliga pizzor och snackade en hel del skit. Det var en bra kväll, faktiskt. Förutom att min väska nu luktar piss (läs: vin) och jag har lust att slänga ut den genom fönstret, så fyfan vad den stinker. Samt mitt kameraskydd, min necessär och även lite smink. Fyfan säger jag bara. Usch!

Ikväll så ska jag bara vara hemma och det ska bli extremt skönt. Mamma är så snäll så hon ska slinga mitt hår, känner för lite förnyelse. Det blir nog prima firre skulle jag tro. Nu ska jag plocka ihop lite skit och snygga till på mitt rum. Tja!

Inga kommentarer: