tisdag 12 maj 2009

Trött men samtidigt pigg.

Klockan är halv åtta på morgonen och det är onsdag vilket innebär skola till 14.20. En ganska skön dag och den är inte alltför lång. Jag har min skoldebut idag, jag har inte varit i skolan på över en månad pga att jag inte har mått bra psykiskt. Jag är fortfarande inte helt okej men nu tar jag arslet ur vagnen och pallrar mig till skolan om sisådär en timma. Det ska bli skönt att träffa alla vänner igen och få lite skolarbete gjort. Idag så har vi bland annat kör, engelska och musikteori samt några andra lektioner.

Somnade med älskling igårkväll och det var otroligt skönt att få lite sömn, att faktiskt somna EFTER att vi hade stängt av tvn. Skönt att inte ha en massa ljud omkring när man ska sussa. Det träliga med denna natt var att Dennis tröck mig mot väggen och jag kände mig som ett hjälplöst barn. Men jag puttade iväg honom med min röv men efter ett tag så låg han i samma träliga ställning: tänk dig att man ligger med benen rakt ner när man sover, men det gjorde inte Dennis. Nä! Han låg tvärsöver hela skiten med benen halvt över mig och jag låg samtidigt ihoptryckt. Jag tyckte mycket synd om mig själv men som tur var så överlevde jag! När jag kommer hem idag så kommer sötnos vara där och han får sova med mig, lär vara extremt trött efter skolan. Den senaste månaden så har jag sovit åtminstone till klockan tolv varje dag. Nu imorse gick jag upp innan kl sex eftersom att D gick upp vid fem(!)

Nu ska jag göra mig iordning lite till. Püss!

Inga kommentarer: