tisdag 5 maj 2009

Irritationsobjekt!

Klockan är snart elva på kvällen och jag är så trött så att jag snart spyr. Jag har jätteont i magen för att jag har ätit fil som jag egentligen kanske inte borde äta för att jag alltid mår dåligt när jag käkar laktosprodukter som youghurt, fil, mjölk och skit. Ost och sådant går jättebra, men när det kommer till de "tyngre" grejerna så mår jag mest bara dåligt efter jag har ätit det. Så, kanske blir laktosfri fil också framöver. Müsli är så sjukt gott och till det så måste jag ha fil, inte mjölk som morsan tar. Morsan gillar gröt, jag gillar.. vanlig müsli utan att den flyter ihop och blir mjuk och skit.

Känns som att jag kommer få sitta framför toan och spy hela natten, så ont i magen har jag nu. Imorgon så är det faktiskt skola som gäller för min del. Jag har varit borta länge nu, ungefär tre veckor och jag vill tillbaka. Men det känns som att jag verkligen behövt repa mig de här veckorna, och det har gjort mig gott. Jag mår inte längre skitdåligt men inte heller så bra som jag borde. Jag har en underbar familj, en underbar brorsdotter som jag verkligen avgudar, fina vänner och en utomordenligt vacker och godhjärtad pojkvän! Jag borde må som en gud om allt skulle stå rätt till.

Imorgon så ska jag som sagt till skolan och sen kanske D svänger förbi mig vilket jag hoppas. Tycker inte om att vara ifrån honom, det brukar bara sluta med att jag grinar pga saknaden och jag blir tvungen att åka dit eftersom att jag alltid brukar ha pengar till sådant. Men den här veckan blir körig: på torsdag så ska baby åka iväg på intervju för en skola, på fredag så kanske han drar ut och festar, på lördag så ska jag stanna i stan och kolla på en konsert så det blir bara söndagen kvar! Det här blir kämpigt. Om han kommer imorgon så klarar jag åtminstonde mig tills fredagen eller söndagen. Det kanske blir så att jag skippar konserten, eftersom att jag knappt har pengar till det. Måste spara spara spara! Får nog inte pengar förrens jag fyller, vilket är några veckor kvar. Suck.

Nu ska jag övertala Dennis att ringa mig så att jag kan gå och lägga mig med mitt magont sen. Püss!

Inga kommentarer: