torsdag 21 maj 2009

Födelsedag på g!

Klockan är snart halv ett och vid två så kommer storebror, Cecilia och lilla Ebba. De ska komma hit och fira mig och det ska bli oerhört mysigt. Vaknade upp med hjärtat imorse och det var riktigt trevligt. Fick presenter! Gissa vad jag fick? Leopardstrumpbyxor och "När jag hör din röst", alltså den andra Twilight-boken! Tack världens bästa älskling! Sen så fick jag en låda Aladdinchoklad och 500 kr av mamma och pappa. Det här blir en riktigt bra födelsedag skulle jag tro. Men jag får tyvärr inte sova med mitt hjärta inatt vilket verkligen suger men han kommer nog hit på söndag igen. Då blir det mys för fulla muggar igen!

Nu ska jag snart käka lunch med la familia och sedan kommer som sagt bror med familj. Nu har jag inget mer intressant att skriva. Får helt enkelt ta att uppdatera lite senare, hihi!

Inga kommentarer: