måndag 18 maj 2009

Förbannade mage!

Ja, jag säger då det! Denna dag har spenderats i sängen/på toan. Har varvat mitt sovande med toalettbesök stup i kvarten. Fick iallafall sova några timmar efter klockan nio och det var mycket skönt. Idag så ska jag inte göra ett enda dugg förutom att vänta på att D ska komma hit. Annars ska jag bara plugga lite naturkunskap och matematik. Det behövs nu må jag säga. Pappa kom nyss hem med vitt bröd och blåbärssoppa åt mig vilket var snällt! När man är dålig i magen så ska man tydligen käka vitt bröd, men jag fuskade med lite pytt i panna. Det är ju så gott så jag kan ju bara inte låta bli. Eftersom att jag har gått ner 6 kg sedan i höstas så ska jag försöka äta nyttig, fet mat med mycket proteiner i. Bönor och sådant är bra när man behöver proteiner om man inte alltid vill trycka i sig kött.

Snart så ska jag lägga mig i sängen i väntan på att D ska komma, då ska jag läsa min nya bok Bröllopsfeber som jag köpte för tio spänn på Willys. Eller, det var egentligen mamma som köpte den åt mig! När jag har fått mina födelsedagspengar som jag har önskat mig så ska jag köpa Twilight-serien! Om jag kunde drömma, Ljudet av ditt hjärta, När jag hör din röst och Så länge vi båda andas.

Vad kan jag säga? Jag är förälskad i Twilight-serien och började läsa på den andra boken när jag var i Linköping för några veckor sedan och jag blev förälskad. Filmen är ju suverän dessutom! Jag får fortsätta dreggla.

Inga kommentarer: