fredag 8 maj 2009

Godis, pucko, pepsi och brudar!

Klockan är kvart i sex på kvällen och jag har gjort mig iordning lite fint. Ska nog iväg och träffa Julia och Arvid om vädret kan ge med sig snart. Annars är det totalkört. Ska umgås med dem ett tag och sedan ska jag åka vidare till Högsjö och umgås med Jennifer och Julia. Vi ska antingen vara i Vingåker eller Högsjö, det är tydligen inte bestämt ännu. Vi får se vart man hamnar. Hur det än blir så blir det toppen ändå! Vet dock inte vad jag ska ha för kläder på mig, det regnar ju som attans! Inte ett dugg sugen på att ens gå ut när Gud pissar som en oxe. Hujedamig! Jag saknar fan Arvid och Julia, sjukt jävla mycket. Ska bli så skönt att få träffa dem, mina kära vänner. Iwh! Nu ska jag plocka ihop lite skit och sedan bege mig till dem. Püss!

Inga kommentarer: