tisdag 7 april 2009

Vårsolen skiner igenom!


Klockan är straxt över tio och jag är uppe med solen känns det som. Jag har hunnit tigga pengar av mama och papa samt hängt upp min tröja på tork som jag tänkte ha på mig idag. Vi ska tillbaka till Higlake today. Vi har fått en fix idé om att kanske ta en grillkväll ikväll! Skulle vara så skönt att sitta ute med en cider i handen och bara njuta av att våren verkligen är här nu. Inte orkar man med att vänta på att det ska bli tjugofem plusgrader innan man ska våga vistas ute. Nu är det cirka tio grader ute och jag tycker det är jätteskönt! Nu kan jag inte låta bli att längta tills jag fyller då det säkert är över tjugo grader ute. Det är ju trots allt maj och jag hoppas på plusgrader då jag fyller. Fyfan om det kommer regn, då dör jag. Vi ska ju trots allt vara utomhus.

Nu ska jag lägga mig bredvid Dennis som ligger och sover jättefint i min enorma säng. Jag tycker det ser lite ynkligt ut med bara honom liggandes där så jag tänkte hjälpa till och fylla ut sängen. <3

Inga kommentarer: