måndag 27 april 2009

Fyfanken!

Trött som ett as, som alltid. Har även pissont i min hals. Känns som att jag har fått en knöl som inte bara gör ont i halsen utan utanpå också. Det är inte skönt! Kom hem för någon timma sedan efter att ha spenderat helgen hemma hos Dennis. Har haft det riktigt mysigt och nu längtar jag tills på torsdag då jag får träffa min sötnos igen. Vi har setts nästan varje dag i flera veckor nu och det ska bli skönt att få vara ensam ett tag också, dessutom får han tid till sina vänner och till sin musik. Jag har en tendens att vara ivägen när han ska jama samt umgås med vänner så han får passa på nu när vi inte ska ses på några dagar.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar vilket jag hoppas att den snart är. Kanske sätter mig ute och äter. Det är inte soligt men det är 21 plusgrader så jag klagar absolut inte. Efter maten så ska jag se på Weeds och softa järnet och ladda inför morgondagen. Då ska jag tillbaka till skolan! Har inte varit där på jättelänge så det ska bli roligt att träffa vännerna igen. Jag hoppas att jag inte har blivit bortglömd under tiden som jag har varit borta. Men det tror jag inte.

Har absolut ingenting mer att skriva just nu.. Ska se till att få bukt på min jävla hals som värker som ett jävla ånglok och det blir inte bättre. Attans att man ska börja må dåligt när man väl ska tillbaka till skolan. Men jag ska dit imorgon, oavsett hur dåligt jag mår. Nu börjar jag faktiskt sakna alla i klassen.

Inga kommentarer: