lördag 25 april 2009

Låt mig sova, igen!

Klockan är snart tio på morgonen och jag har sovit så fruktansvärt illa inatt. Allt på grund av att D skulle ringa mig, men gjorde aldrig det. Han är ute nästan varje helg och det tycker jag är skitkul! Det är jättebra att han umgås med sina vänner eftersom att han umgås med mig i veckorna. Men när han säger att han ska ringa så fort han kommer hem och sedan skiter i det så sover jag skitdåligt. Brukar oftast vakna klockan sex på morgonen pga att han inte har ringt. Idag hade jag tur som fick sova till klockan nio. Jag tycker verkligen inte om att folk säger något men skiter sedan i att göra det. Såklart vill jag veta om min pojkvän mår bra, såklart vill jag veta att han har kommit hem säkert. Jag låter otroligt överbeskyddande och mammig nu men det är bara sån jag är. Om han går ut, röjer skiten ur sig hela natten och sedan går hem och lägger sig utan att ringa mig så blir jag ledsen. Skitsamma hur sent det är, han ska ringa iallafall!

Nu på morgonen så har jag ringt D, han mådde bra och låg och sov. Han fick en lindrig utskällning från en orolig flickvän. Sedan har jag hunnit se ett avsnitt av Weeds. Men jag tror att jag ska lägga mig i sängen igen och försöka sova lite till. Orkar verkligen inte vara uppe! Men sen måste jag upp och duscha samt äta lite mat. Ska med en buss kvart över ett från Vingåker, ska alltså åka bil till Vingåker och sedan ta bussen därifrån till Högsjö. Vi ska ju ut och åka moped idag så jag tar en tidigare buss vilket blir smidigare. Köpte en massa gott fika igår så det ska vi mumsa på när vi sitter ute i Brevens. Det är några timmar kvar, jag räknar, jag längtar! Är framme i Högsjö vid kvart i två. Wiie!

Inga kommentarer: