onsdag 22 april 2009

Tjugoandra april.

Nu är jag i Högsjö och har sovit här inatt. Ringde BUP tidigare idag och fick prata med en psykolog. Hon ville veta vad problem var lite i stora drag och det fick hon. Hon tog namn, adress osv. Så veckan efter valborg så kommer jag få ett brev hem med tid för samtal och det är skönt. Jag trodde att det bara skulle vara så att man fick en tid för samtal på en gång, men det blev ett elva minuter långt telefonsamtal innan det. Men det är bra att de utvärderar innan de bestämmer en tid så. Men det är skönt att jag har det gjort nu, då vet jag att allt kommer fixa sig så slipper jag ha det i bakskallen dag ut och dag in.

Jag och Dennis tog en tripp till konsum förut och köpte Marsglass! Glassen är ju ännu godare än godiset och det är fan sjukt alltså. Så jag ska alltså ägna min dag till att sitta och äta glass med Dennis. Men senare så ska han repa tillsammans med Oskar och då får jag antagligen sitta på övervåningen och konversera lite med Pernilla och Bernie, men jag klagar inte. Om jag har tur så är Jennifer hemma då så jag kan snacka lite skit med henne. Jag och D sitter här, med en varsin dator bredvid varandra vilket känns enormt nördigt. Nåja.. Det är kärlek! <3

Inga kommentarer: